Zboží můžete nakupovat i na splátky přes společnost Essox.
Zboží můžete nakupovat i na splátky přes společnost Essox.
Zboží můžete nakupovat i na splátky přes společnost Essox.
Zboží můžete nakupovat i na splátky přes společnost Essox.
Zboží můžete nakupovat i na splátky přes společnost Essox.
V souladu s tradicí CUBE Trail Motion je Stereo Hybrid ONE77 HPC něčím docela výjimečným. Pro začátek jsme napájeli pohon Bosch CX a 800Wh baterii PowerTube přes převodovku Sram GX Eagle Transmission 1x12 s karbonovými klikami ACID, což zajišťovalo snadnou volbu převodového poměru a neuvěřitelnou elektronickou přesnost – a displej Kiox 400C vám ukazuje přesně, co se děje. Dále jsme zvolili vidlici Fox Float 38 Performance a spárovali ji s tlumičem Float X2 Performance. Společně poskytují 170mm zdvih – s možností nastavení. Když už o tom mluvíme, kola Newmen Beskar 30 s mullet povrchem jsou obuta do přilnavých pneumatik Continental Argotal a Kryptotal 2,4 palce. Což je dobře, protože veškerá tato trakce pomáhá výkonným hydraulickým kotoučovým brzdám Sram Maven Bronze plnit jejich funkci. V kombinaci s dálkově ovládanou sedlovkou je to vše, co potřebujete k boji s gravitací a vítězství.
Pouze speciální kola mohou nést označení Trail Motion. Stereo Hybrid ONE77 HPC™ si své místo zaslouží díky odpružení a geometrii, které zkrotí hory, pečlivě vybraným komponentům, výkonu Bosch a 800Wh baterii. S velkými horami v závěsu a odpovídající konstrukcí má vše, co potřebujete pro ještě větší zábavu.
Rám Stereo Hybrid ONE77 HPC – se zdvihem 170 mm vpředu i vzadu a koly Mullet s rozměry 29 palců vpředu a 27,5 palce vzadu – je vše, co potřebujete pro dlouhé dny na velkých horských stezkách. Například jsme pro super čistý vzhled přidali integrované vedení lanek a poté jsme přidali hlavové složení s nastavitelným úhlem, abyste si mohli ovladatelnost přizpůsobit svým představám. Baterie PowerTube s kapacitou 800 Wh je nenápadně umístěna v karbonové spodní trubce, těsně nad pohonem Bosch CX. Patka UDH na hliníkovém zadním trojúhelníku je odolná a připravená na budoucnost a také jsme přidali vodítko řetězu Direct Mount, které vám umožní jet vpřed i v rozbouřeném terénu.
| Ročník: | 2026 |
|---|---|
| Rám: | C:62® Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aluminium 6061 T6 Rear Triangle, Efficient Trail Control, FSP 4-Link, Agile Trail Geometry, Boost 148, UDH™, Full Integrated Battery, Advanced Internal Cable Routing |
| Materiál: | karbon |
| Motor: | Bosch Drive Unit Performance Line CX max. 100Nm (BDU38) |
| Výkon motoru: | 250 |
| Točivý moment Nm: | 100 |
| Baterie: | Bosch PowerTube 800, Smart System |
| Display: | Bosch Kiox 400C |
| Nabíječka: | Bosch 4A |
| Vidlice: | Fox 38 Float Performance GRIP, Tapered, 15x110mm, E-Bike Optimized, 170mm |
| Zdvih vidlice (mm): | 170 |
| Tlumič: | Fox Float X2 Performance, 230x65mm, Adjustable HSC/LSC/LSR w/ 2-Pos. Lever |
| Zdvih rámu (mm): | 170 |
| Brzdy: | Sram Maven Bronze, Hydr. Disc Brake (200/200) |
| Řazení: | Sram AXS™ Pod Controller |
| Přehazovačka: | Sram GX Eagle AXS™ Transmission, 12-Speed, Electronic Shifting System |
| Počet rychlostí: | 1x12 |
| Kliky: | ACID MTB Hybrid Carbon, 36T |
| Kazeta: | Sram XS-1275, 10-52T |
| Řetěz: | Sram GX Eagle™ Transmission |
| Komponenty: | GX Eagle TRANSMISSION |
| Zapletená kola: | Newmen Beskar 30 base/strong, 28/32 Spokes, 15x110mm/12x148mm, Tubeless Ready |
| Plášť přední: | Conti Argotal, Enduro Soft, Tubeless Ready, 2.4 |
| Plášť zadní: | Conti Kryptotal Rear, Downhill Soft, Tubeless Ready, 2.4 |
| Řídítka: | CUBE Rise Trail Bar 35 |
| Představec: | CUBE Performance Stem E-MTB 35, FPI-Link |
| Hlavové složení: | ACROS AZF-675, ICR (Integrated Cable Routing), Top Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm), Fiber Inserts for Angle Adjustment, X-Connect Interface |
| Sedlovka: | CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm |
| Sedlo: | ACID Venec EMTB Trail 140 |
| Pedály: | ACID PP MTB |
| Barva: | reedgreen´n´matrix |
| Typ vidlice: | Vzduch |
| Max celková nosnost kg: | 125 |