Načítání změn...
  • Doprava zdarma nad 3000 Kč
  • Dárky ke kolu zdarma
  • Cykloservis
  • Rychlé vyřízení objednávky

V jakém stavu zasíláme kola?

Doporučujeme vybrat při nákupu nového kola e-shop kde Vám kolo připraví a zkontrolují před odesláním!

Ne jen přepošlou krabici, většinou jsou ty s podezřele nízkou cenou. Pokud to jinak nejde a v servisu kola se nevyznáte svěřte složení kola cykloservisu ve Vašem okolí. Vyhnete se tak možné reklamaci, poškození součástí kola nebo zranění. 

Jaké bývají problémy u kola která neprošla kontrolou v cykloservisu

  • Poškozený lak z výroby - problematická reklamace
  • Vadné díly kola které nemusíte na první pohled poznat - reklamace
  • Volné šrouby - nutná kontrola a dotažení
  • Rozcentrovaná kola, volné výplety - nutný servis
  • Vyhlá patka přehazovačky - nutný servis, může dojít k poškození dílů
  • Neseřízené řazení - nutný servis, doseřízení, může dojít k poškození dílů
  • Otřepy v rámu - poškození sedlové trubky
  • Nedotažené brzdové kotouče, kazety, kliky - nutný servis, možné poškození dílů
  • Špatně snýtovaný řetěz - nutný servis, možné poškození dílů
  • Neseřízené hlavové složení "řízení" - při silném dotažení můžete poškodit
  • Nedoplnění kapaliny do hydraulických brzd - možné zavzdušnění
  • A další ...

 

Po objednání zboží Vám potvrdíme objednávku telefonicky nebo emailem, domluvíme případné detaily a sdělíme přibližný termín dodání přepravní službou. Objednávku se snažíme vyřídit v co nejkratší možné době, aby jste své zboží dostali co nejdříve. V jakém stavu Vám kolo dorazí domů a co všechno budete muset udělat pro zprovoznění? 

Jestliže jste si vybrali dopravu přepravní službou PPL nebo Českou Poštou bude kolo doručeno v krabici přibližně 160x80x25 cm a váhy okolo 12-15 kg. Kvůli přepravě je nutné kolo zase částečně rozebrat!


Kola posíláme seřízená:

  • vybalíme a zkontrolujeme stav kola
  • kolo sestavíme
  • dofoukneme a zkontrolujeme tlak v pneumatikách
  • kontrola a docentrování kol
  • seřízení brzd
  • seřízení řazení
  • kontrola funkčnosti všech prvků
  • kolo zabalíme
 

 

 

Co Vás čeká po doručení:

Doporučujeme si nejprve pročíst návod k obsluze a záruční list přiložený ke kolu. Pomůže Vám to seznámit se z částmi kola. Sestavení je jednoduché, budete potřebovat nářadí, které není součástí kola. Jde z pravidla o imbusové klíče 4, 5, 6, 8 a 15mm klíč na pedály, u většiny kol použijete jen část z uvedeného nářadí, liší se to osazením kol.

  1. vybalení a přečtení návodu
  2. nasazení řídítek
  3. nasazení předního kola
  4. nasazení sedla
  5. přišroubování pedálů
  6. kontrola funkcí kola
  7. můžete vyrazit

1. Vybalení a přečtení návodu

Všechny návody a záruční list jsou přibaleny v krabici s příslušenstvím dodávaným ke kolu. Před montáží doporučujeme pročíst si návod k obsluze a záruční list, vyhnete se tak případnému omylu nebo poškození kola. Kolo zbavte všech obalových materiálů a plastového ochraného krytu přehazovačky.

2. Nasazení řídítek

Opatrně provlékněte přes představec bowdeny na správnou stranu a otočte vidlici do směru jízdy tak aby představec směřoval směrem ven. Odšroubujte 2-4 šrouby ze předu na představci držící část objímky, vložte řídítka zkontrolujte bowdeny, aby se nějak výrazně nekřížili a opět přišroubujte. Dotahovací momenty šroubů na představci jsou okolo 5Nm a jsou většinou uvedeny na představci. 

3. Nasazení předního kola

Většina moderních jízdních kol je zpravidla vybavená rychloupínákem, který naleznete v krabici s příslušenstvím. Odstraňte z náboje plastové krytky a vložte rychloupínák včetně pružinky do osy náboje z levé strany, nasaďte další pružinku a částečně našroubujte matici. Páka rychloupínáku by měla být na opačné straně než je řetěz, nebo také na straně kotouče. Na pláštích je většinou uveden směr jízdy, pokud není uveden, je jedno, jakým směrem se kolo bude točit. Rozpojte čelisti V-brzd tím, že vyjmete kovovou část (fajfku) konce bowdenu z čelisti. U kotoučových brzd vyjměte plastovou vložku z čelistí. Nasuňte přední kolo do vidlice, utáhněte matici rychloupínáku tak, aby jste byli schopni pootočením páky rychloupínáku dotáhnout přední kolo. Zapojte zpět bowden V-brzdy. Zkuste roztočit kolo zda v brzdě někde nedrhne, pokud ano zkuste znovu usadit kolo. V případě že nepomůžu je třeba doseřídit brzdu. 

4. Nasazení sedla

Sedlo se sedlovkou je smontováno, stačí povolit objímku sedlové trubky a vložit do rámu. Podle potřeby si nastavte výšku a utáhněte objímku tak, aby se sedlo neprotáčelo nebo nesjíždělo. Sedlo je možné nastavit ve všech směrech zámkem na sedlové trubce. POZOR! Na sedlovce je rýska minimálního zasunutí sedlovky do rámu, pokud nedodržíte tento limit může dojít k poškození rámu kola, sedlové trubky nebo zranění.

5. Přišroubování pedálů

Pedály mají svojí montážní stranu, na ose podálu je většinou uvedeno, jestli se jedná o P-pravý nebo L-levý. Oba pedály se šroubují ve směru jízdy. Opatrně našroubujte pedály do závitu, většinou to jde lehce rukou. Pedály řádně dotáhněte (klíč 15 nebo Imbus 6,8 mm uvnitř osy pedálu), je dobré občas kontrolovat zda se pedál neuvolnil. Pokud bude volný hrozí vytržení závitu a poškození kliky. 

6. Kontrola funkcí kola

Před jízdou zkontrolujte základní funkce kola, především brzdy a zda se neprotáčejí řídítka v představci.

7. Můžete vyrazit

Teď už si můžete užívat bezstarostné výlety na novém BEZVAKOLE.

 

Bezva transport

Pokud nemáte chuť nebo nedisponujete potřebným vybavením pro montáž, doporučujeme využít komfortní přepravu Bezva transport, kdy se vyhnete bodům 2-5 a po vybalení můžete vyrazit rovnou na cestu tak, jako by jste si kolo zakoupili v kamenné prodejně. Tuto službu doporučujeme také využít v případě objednání silničního nebo městského či trekingového kola kde je nutná montáž blatníků.

 

V případě, že máte se sestavením kola jakékoli problémy, nebo si nevíte rady, neváhejte nás kontaktovat.

 

I když se snažíme kola co nejlépe zabalit aby se nepoškodila může k tomu dojít vlivem přepravy, na počet odeslaných kol jsou to ale jen ojedinělé případy.

Můžu dojít k rozhození řazení, rozcentrování většinou předního kola nebo jiných součástí kola ... 

2011-2019 © BEVAMA SPORT s.r.o,
Kategorie
Nahoru
Profil
Košík