Načítání změn...
  • Doprava zdarma nad 3000 Kč
  • Dárky ke kolu zdarma
  • Cykloservis
  • Rychlé vyřízení objednávky

Reklamace

V případě, že chcete reklamovat zboží zakoupené v prodejně nebo na e-shopu Bezvakolo.cz postupujte následovně:

  • Vyplňte reklamační formulář, popište prosím co nejlépe závadu.
  • Doručte zboží osobně nebo přepravní společností na adresu Bezvakolo.cz, Plzeňská 530/388, 72400 Ostrava.
  • Pro detailní informace si prostudujte reklamační řád.
  • Pokud si nejste jistí, zda jde o oprávněnou reklamaci, kontaktujte nás prosím emailem nebo telefonicky, že jste odeslali reklamační formulář. Budeme Vás po ověření situace informovat o dalším postupu.

Je důležité aby jste....

  • Odeslali zboží perfektně zabalené ideálně v původním obalu, aby nedošlo k poškození. Před přijetím neručíme za případné poškození!
  • Předali reklamované zboží v čistém, suchém a hygienicky nezávadném stavu. V opačném případě nejsme povinni reklamaci příjmout!  
  • Zboží neposílali na dobírku, v tomto případě zboží nemůžeme přijmout.

U reklamovaného zboží bude prověřována pouze závada popsaná Kupujícím v reklamčním formuláři.

 

Prosíme o férové jednání...

  • Dobitá cyklistická láhev používaná bez týdne dva roky s popisem vady, teče.
  • Dres používaný rok a půl, vydřený na ramenou se slovy "Manžel neměl nikdy žádný batoh!" Ten si pak příjde s batohem pro nový.
  • Kolo jednou za 40km někde vydá lehký cvakavý zvuk. "Na tom se nedá jezdit!" Na místě nejsme závadu schopni ověřit ani za dva dny.  

Většinou se snažíme nějakým způsobem, my nebo výrobce, zákazníkům vyjít vstříc,  i když víme, že to úplně není v pořádku. Děkujeme za pochopení.

2011-2020 © BEVAMA SPORT s.r.o,
Kategorie
Nahoru
Profil
Košík