Zboží můžete nakupovat i na splátky přes společnost Essox.
Zboží můžete nakupovat i na splátky přes společnost Essox.
Ať už závodíte o vítězství – nebo jen o zlepšení svého výkonu – počítá se každá sekunda. S Litening AERO C:68X Race jsme postavili závodní kolo splňující normy UCI s rámem, který má o 30 % nižší odpor vzduchu, takže můžete tyto drobné zisky srovnat s předchozími. Kliky Shimano Ultegra s vestavěným oboustranným měřičem výkonu 4iiii vám umožňují sledovat svůj výkon. Kola Newmen Streem Allround 49/54 mají aerodynamický profil a jsou obuta do 28mm plášťů Continental Grand Prix připravených pro bezdušové použití. Převody Shimano Ultegra Di2 2x12 mají široký rozsah a jsou neuvěřitelně spolehlivé. Odpovídající hydraulické kotoučové brzdy Ultegra vám umožní jet ještě rychleji, protože můžete brzdit později. O tom není pochyb – toto kolo je rychlé.
Kolo Litening AERO C:68X Race kombinuje špičkovou aerodynamiku splňující normy UCI s osvědčenou závodní geometrií a výběrem komponentů, které maximálně využijí každý váš výkon. K dispozici je i watt metr, abyste mohli sledovat svůj výkon. Díky charakteristickým barvám Teamline budete jistě vyčnívat.
Pravidla jsou pravidla. Závodní kolo musí splňovat pravidla, aby se kvalifikovalo do závodů schválených UCI. Ale navrhnout rám, který je ve vzduchu výrazně kluzčí, aniž by porušoval pravidla? To je naprosto legitimní. Lehký karbonový rám Litening® AERO – vyrobený z našeho prémiového materiálu C:68X® – byl navržen s rozsáhlým využitím počítačové dynamiky tekutin a testování v reálném aerodynamickém tunelu. Výsledkem je výrazné 30% snížení odporu vzduchu v rámu plně kompatibilním s UCI, který elegantně integruje vidlici, představec, řídítka a sedlovku. Je také extrémně pohodlné a má prostor pro pláště až 28 mm. Ale co je nejdůležitější, je velmi, velmi rychlé.
Ročník: | 2026 |
---|---|
Rám: | Litening C:68X® Aero Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aero Optimized Tubes, Full Internal Cable Routing, Flat Mount Disc |
Materiál: | karbon |
Vidlice: | Litening C:68X® Aero, Integrated Cable Routing, Flat Mount Disc |
Brzdy: | Shimano Ultegra BR-R8170, Hydr. Disc Brake, Flat Mount (160/160) |
Řazení: | Shimano Ultegra Di2 ST-R8170 |
Přehazovačka: | Shimano Ultegra Di2 RD-R8150-DGS. 12-Speed |
Přesmykač: | Shimano Ultegra Di2 FD-R8150-F |
Počet rychlostí: | 2x12 |
Kliky: | Shimano Ultegra FC-R8100, Hollowtech II, 52x36T, 4iiii Precision 3+ Powermeter dual side |
Středové složení: | Shimano SM-BB71-41B, 86mm Pressfit |
Kazeta: | Shimano Ultegra CS-R8101, 11-34T |
Řetěz: | Shimano CN-M8100 |
Komponenty: | Ultegra Di2 |
Zapletená kola: | Newmen Streem A.49/A.54 Carbon, 21/24 Spokes, 12x100mm/12x142mm, Tubeless Ready |
Pláště: | Conti Grand Prix 5000 S-TR, Kevlar, 28-622, Tubeless Ready |
Řídítka: | ICR Aero Cockpit System, Integrated Cable Routing, Aero Spacer System, Garmin/Wahoo Mount Interface |
Představec: | ICR Aero Cockpit System, Integrated Cable Routing, Aero Spacer System, Garmin/Wahoo Mount Interface |
Hlavové složení: | ACROS, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4" |
Sedlovka: | Litening C:68X® Aero, Comfort Flex |
Sedlo: | ACID Nuance SLT Carbon |
Pedály: | nejsou součástí |
Barva: | teamline |
Použití: | Silniční |
Max celková nosnost kg: | 100 |